Kundeoplevelser
Før du lægger din indretning i hænderne på mig, vil jeg gerne give dig mulighed for at få et indtryk af, hvad mine kunder har fået ud af at benytte sig af min ekspertise udi det at give rum stemning, skabe overblik og lette processen i forandringsprocessen for de fysiske omgivelser.
Nedenfor er der et uddrag af mine referencer. Jeg håber det giver det giver dig et billede af, hvad jeg kan udrette – set med mine kunders øjne.
“Forslag som forandrer ens tankeproces – på den gode måde”
Med Anita som sparingspartner inden for indretning har jeg følt mig i sikre hænder. Hun lytter, også til det næsten usagte, og kommer med forslag som forandrer hele ens tankeproces, vel og mærke på den gode måde.
Til indretning i vores kontor nævnte jeg: arkivet er som det er, det kan ikke stå anderledes, men der forregnede jeg mig ! Rummet er nu et ”rummeligt” rum med plads i stedet for et rodet rum.
Vores kontor er også blevet et rart sted at være, efter Anita har været her med målebånd og gode ideer, selv en ekstra arbejdsplads fik vi indarbejdet.
Anita er meget lydhør overfor ønsker og det er absolut ikke hendes mål at eksisterende inventar skal udskiftes.
Jeg kan varmt anbefale at lade Anita udarbejde forslag til din indretning, om det er eksisterende eller nye rum. Jeg kontakter gerne Anita igen, både erhvervsmæssigt og privat.
Gunilla Pedersen
Juelsminde VVS og Blik ApS
“Vi fik mere ro, varme, velkomst og fællesskab”
Vi har som organisation profiteret af Anitas indretningsforslag.
Vi har med få midler fået hjælp til en højere grad af ro, varme, velkomst og fællesskab i dagtilbuddet. Anita formår hurtigt at sætte sig ind i, hvad vi som brugere ønsker at forandre.
Hun har samlet de kreative og konkrete forslag i en overskuelig rapport, som gav et visuelt indtryk af forandringen og som hurtigt kunne sættes i gang.
Tak til Anita, for din hjælp til en klar forbedring hos os. ”
Karin Christensen
Dagtilbudsleder
“Vores behov var, at skabe plads til flere medarbejdere”
Vi er en organisation i vækst og under forandring.
Vi havde derfor brug for at få skabt plads til flere medarbejdere og få en indretning, der understøtter den ønskede samarbejdsform bedre end de eksisterende enkeltmandskontorer gjorde det.Og vi havde brug for en, der både kunne deltage i en intern proces og samtidig lave et helt konkret forslag.Anita var præcis personen vi havde brug for.
Efter samtaler med ledelse, dialog med medarbejdere og observationer i vores kontorer, kom hun med et forslag til ny indretning, som vi etapevis er i gang med at etablere.
Vores behov og ønsker opfyldes fint i de nye større kontorlokaler, hvor alle nu ”pludseligt har kolleger”!
Vi har været meget tilfredse med samarbejdet med Anita, og er ikke i tvivl om hvor vi ringer hen næste gang!
Birger Lauersen
International Chef
Dansk Fjernvarme, Kolding
|
“Miraklet udeblev ikke”
Anita fik lige uden hokus pokus flyttet lidt rundt på vores møbler, sat lidt farve på væggene og andre små ting… Det gav en velsignet ro på kontoret – som var absolut tiltrængt…
Skepsis var stor inden og under forløbet, men miraklet udeblev ikke 🙂 Tusind tak til Anita fra IDE:SIGN!
Bent Olsen
Artusbyg A/S
Indretning af skole
Jeg har i to omgange haft samarbejde med Anita omkring indretning af personalerum i folkeskolen.
Begge gange besøgte Anita arbejdspladsen og gav sig god tid til at tale både med medarbejdere og ledelse omkring ønsker og behov.
Anita sporede sig hurtigt ind på medarbejdernes tanker og skolernes værdisæt.Ved Anitas hjælp blev personalerummene indrettet således, at de fungerede bedre både med arbejdspladser og muligheder for at holde pause. Endvidere fremstod de lyse og venlige.
Det specielle var, at medarbejderne følte sig hørt samtidig med, at forandringerne kunne udføres for få midler. Anita pegede på genbrug af en del af det eksisterende inventar blot anvendt på en mere funktionel måde.
Forslag til indkøb af nyt inventar blev afstemt fint i forhold til det afsatte budget.
Jeg fortsætter gerne samarbejdet med Anita.
Karin B. Pedersen
Proceskonsulent, tidl. skoleleder
Tlf. 42420393
“Anita så helheden”
Syddansk Erhvervsskole har brugt Anita som indretningsdesigner i forbindelse med at skolen ønskede at skabe bedre studierammer samt bedre æstetiske forhold i fællesområdet.
Anita er rigtig god til at se muligheder og arbejder særdeles fokuseret med de opgaver hun får. Hun er god til at lytte og forstå gældende behov, men også at komme med egne ideer for at supplere og estimere løsningsforslaget.
Vores oplevelse var at Anita også magtede at se helheden i forhold til fællesrummets brugbarhed og vi kan derfor anbefale hende til lignende opgaver.
Anna Jakobsen
Uddannelsesleder
Syddansk Erhvervsskole
“Anita hjælper mig både i mit firma og privaten.”
Anita er ekspert i at finde indretnings løsninger, både til mit firma og privat, som tager hensyn til de behov rummene og de mennesker der færdes i dem har. Jeg kan anbefale Anita og IDE:SIGN.
Marianne Fjordgård
Ernæringsterapeut
Kost & Velvære
|
“Vi fik professionel hjælp til optimal indretning og møbelvalg”
Som en stor skole med over 100 års historie i rygsækken, findes der altid mange behov for forbedringer og god indretning.
Tiden var kommet til vores store personalerum, som efterhånden trængte til en ny renovering.
Vi kontaktede Anita Broberg-Jespen fra IDE:SIGN, da vi havde brug for hjælp til den mest optimale indretning og det bedste møbelvalg.
Anita var meget professionel og lavede nogle flotte præsentationer til os ud fra de ønsker og farvevalg vi havde talt om.
Resultatet er blevet rigtig godt, vi har fået et varmt og hyggeligt personalerum, som mange i personalegruppen har ytret stor tilfredshed med.
Vi har gennem hele processen været meget tilfredse med Anita Broberg-Jespen og IDE:SIGN.
Tina Søndergaard Pedersen
Sekretær
Søndermarksskolen | Vejle
“Vi oplever en mere inspirerende hverdag”
Efter i en årrække at sidde på rad og række på vores hvide kontor fik vi behov for forandring. Vi erkendte dog hurtigt, at vi havde behov for input ude fra.
Vi fik kontakt til Anita fra IDE:SIGN, som kom på besøg på kontoret. Vi fik drøftet mulighederne og Anita fik slået et par streger på et stykke papir. Nok til at vi med få midler efterfølgende kunne friske vores kontor op. Resultatet er, at vi nu sidder anderledes, har fået farver på kontoret og indrettet os så vi oplever en mere inspirerende hverdag – uden de store omkostninger.
Hvis du er kørt lidt fast i din indretning, kan vi anbefale, at du kontakter Anita.
Søren Hyre-Fenneberg,
Markedschef
A-2 A/S
“Pludselig havde vi et nyt barområde – der også er mere fleksibelt”
Vi har haft en opgave i lang tid med at få vores barområde indrettet, så det kom til at se mere hyggeligt ud.
Den opgave har stået på i flere år, uden nogen form for ændringer, ud over små ting, gæsterne ikke kunne se alligevel, så vi lagde det i glemmeposen og lod som ingenting.
Pludselig slog det mig at vi gennem en tidligere privat aftale med Anita, havde haft fornøjelsen af hende, så jeg kontaktede Anita og spurgte hende til råds.
Vi mødtes og efter noget tid havde vi vores barområde på plads, med de eksisterende møbler som blev stillet på en anden måde, og med billeder fra kælderen hængt op, havde vi et nyt barområde, som var indbydende og nemt at flytte rundt med, så det pludselig også var mere fleksibelt.
I dag er det både hyggeligt og nemt og meget mere venligt at gå ind i, så gæsterne kan hygge sig i gode og trygge omgivelser.
Jeg vil med sikkerhed bruge Anita igen en anden gang behovet opstår.
René
Hotelleder
“Et kontormiljø som udstråler en professionel personlighed”
Da Focus Advokater P/S skulle åbne nyt kontor i Kolding havde vi den store fornøjelse af at få fantastisk god hjælp af Indretningsdesigner Anita Broberg-Jepsen.
Anita forstod på kort tid, hvad vores behov var og havde gode ideer og input til, hvordan vi kunne indrette os med både noget af vores ”gamle” inventar og hvad vi havde brug for af nyt. Hun hjalp os med indkøb af nyt inventar, og hjalp med at få en rimelig rabat på det nye inventar.
Anita leverede hurtigt, effektivt og overholdt til punkt og prikke, hvad vi havde talt om og aftalt.
Vi har fået et kontormiljø som udstråler en professionel personlighed og som signalerer dét vi står for. Flere af vores kunder har i øvrigt rost vores indretning.
Jeg kan give Anita den bedste anbefaling og vil gerne bruge hende igen.
Søren Borregaard
Advokat, Focus Advokater P/S
“Alle har været inddraget i processen med indretningen”
Anita har indrettet en reception og et storrumskontor for Virksomheds- og Kompetencecenter Vejle, den del af Arbejdsmarkedsområdet i Vejle Kommune. Rummet skulle således både kunne rumme medarbejdere der arbejder koncentreret, samtidig med at det skulle kunne rumme modtagelse af mennesker fra gaden, der har en aftale eller har afklarende spørgsmål.
Det er vigtigt for os, at vores kunder føler sig velkomne, samtidig med at samme kunder ofte stiller spørgsmål om meget personlige emner, som ikke skal kunne høres af andre.
Fordelen ved at bruge Anita er at hun har haft fokus på alle arbejdsmiljørelevante vinkler, ønsker fra ledelsen og ønsker fra medarbejderne. Alle har været inddraget i processen med indretningen og Anita formår at tilfredsstille alle.
Anita blev mødt med betingelser om andet farvevalg end hun tidligere havde leveret og forskellig forventninger til hvilke krav der var vigtigst at opfylde. Alt dette formåede Anita at løse til alles tilfredshed.
Kom forbi og kig. Adressen er Havneparken 14A, 1 sal tv. 7100 Vejle. Spørg efter Sri Sundarampillai eller Dorthe Riber Bang, de fortæller gerne om processen eller snak med de medarbejdere der arbejder i lokalerne. I er meget velkomne.
Karen Hvid Vestergaard Centerchef
Virksomheds- og KompetenceCenter Vejle
“Der er kommet mere gang i forretningen”
Vi har tidligere benyttet os af Anitas store faglige dygtighed og professionelle overblik, og har været rigtig godt tilfreds med resultatet. Derfor var jeg heller ikke i tvivl om at hun skulle kontaktes igen, da jeg overtog klinikken og skulle drive den videre alene.
Anita har stor empati, og med sit søde og imødekommende væsen, er hun en meget behagelig samarbejdspartner. Hun er rigtig god til at vælge farver og se muligheder for fornyelse, og mange gange er det bare små ting der skal forandres, men som alligevel har en stor virkning.
Jeg trives rigtig godt i de nye omgivelser og har fundet en ro og tilfredshed i dagligdagen, som jeg ikke har følt før. Nu kan jeg mærke hvor vigtigt det er, at man har det godt i hverdagen.
Rent arbejdsmæssigt er der kommet mere gang i forretningen. Jeg giver Anita de allerbedste anbefalinger med på vejen
Klinisk tandtekniker
Ann Hyldgaard, Grindsted
“Der kom nye henvendelser…”
“Jeg fik et par forslag om bl.a. belysning, oprydning og flytning af diverse ting. Efter få dage begyndte der igen at komme nye henvendelser, inden for det område af mit arbejdsfelt, jeg gerne ville styrke.
Det var næsten helt utroligt, og man kan tænke, at de ville være kommet alligevel, men jeg er helt sikker på, at det havde at gøre med det, der blev ændret.”
Solvejg Jepsen
Terapeut
“Mine klienter kan mærke en forskel i rummet”
Jeg har haft besøg af Anita i min lille klinik – både fordi, jeg gerne ville have indrettet det bedre, men også for at få flere aftaler i kalenderen. Anita har formået at få skabt en større harmoni og ro i min klinik – og med ganske få midler.
Alt er ligesom faldet helt på plads i klinikken. Og kalenderen er helt sikkert også blevet fyldt mere ud. Jeg kan mærke en tydelig forskel! Og mine klienter kan mærke en forskel i rummet. Der er blevet meget mere roligt og harmonisk.
Så skal du have lavet lidt om og have mere fut under din virksomhed, er Anita et rigtig godt valg! Det gør helt sikkert en forskel!
TAK , Anita Broberg-Jepsen.
Kathrine Uglebjerg
Ejer, Klinik Uglebjerg
“Kreative løsninger som gav en forskel”
I efteråret tog vi den beslutning at lave nyt showroom.
Selvom vore fantastiske produkter næsten taler for sig selv, valgte vi alligevel at kontakte Indretningsdesigner Anita Broberg-Jepsen fra IDE:SIGN. Vi lever i en dagligdag bestående af mænd, og mangler nok lige det med at se de gennemgående linjer. Men så troppede Anita op. Og sikken kvinde! Her blev der ikke fejet noget ind under gulvtæppet. Hvor var det dejligt!
Her var beskeden klar. Fjern det og dét. Det der ser forfærdeligt ud osv. osv. Til gengæld kom der input den anden vej. Kreative løsninger som gav en forskel, men hele tiden med respekt for budgettet. Hvad er nemmere end at smide forkromede løsninger op i luften. Det kan de fleste gøre.
De færreste kan gøre som Anita. Hun kan trylle trylle ved brug af få midler.Vi brugte ikke alle Anitas oplæg. Vi vil trods alt også bestemme en lille smule. Men vi fik det vi forventede, og ikke mindst en sparring som vi var meget glade for.
Anita kom med friske øjne. Vi andre lever i dagligdagen, og hver dag bliver der tilført ét eller andet. Sjældent får vi fjernet ting. Det kan Anita.
Tusinde tak for samarbejdet.
Per Amor Hansen
Indehaver, Inpro A/S
“Vi kan både se og mærke at det virker!”
Vi forstår ikke helt hvad Neo Feng Shui er for en størrelse, men vi kan både se og mærke at det virker! Bedre arbejdsmiljø og øget vækst i forretningen er nogle af de resultater vi har opnået.
Rapporten har været et helt uvurderligt arbejdsværktøj for os under hele processen. Det har været let at ordne hvert rum efter planen i rapporten.
Guldbageren
Grindsted
“Det med Neo Feng Shui er afdramatiseret og afmystificeret”
Selv om ”det med Neo Feng Shui” i starten føltes lidt underligt for en almindelig forretningsbestyrer, så er hele sagen afdramatiseret og afmystificeret, ved – på en enkel og letforståelig måde – at forklare os, hvad det hele gik ud på.
City Helse
København